Thursday, January 12, 2017

Hooaeg algas nüüd! Elagu normaalne elurütm, täiskuu ja puuviljapäev!

Jaa, puhata on mõnus ja tavaliselt siis ei pea ju mitte midagi tegema ega kuhugi minema. Ja siis mingil hetkel ma avastan, et issand, ma ei viitsigi tõesti enam mitte midagi teha. Laiskus võtab mind täiesti üle ja ma võiksingi jääda niimoodi uniselt kulgema. Ja kuigi tegelikult ei tahaks õue minna enne kui juba päike paistab ja muru on roheline (ja soe on muidugi ka. Sest ma praegu vaatan, et muru on tegelt päris roheline ja päike paistis ka täna hommikul), siis ega ma seal kuskil hingepõhjas ju ei ole päriselt üldse väga õnnelik niimoodi laiseldes ja ringi venides.

Ja siis tuleb mulle appi tavapärane elurütm! Kes päästab mu hinge ja tuju ja ilmselt ka kehakaalu! Ja viskab mu kottidega uksest välja. Ja käsib minna päriselu elama. Ja niimoodi ma siis sõitsingi uuel aastal uue hooga lastele linnapeale joogat tegema! Ja see kõik oli nii elavalt hubane jälle ja ma sain oma vibratsiooni kaa tagasi! Ah, kuidas ma neid neljapäevahommikuid ikka armastan! Lihtsalt Dharamsaal ise on juba selline, et ma käiks seal vabalt ka niisama istumas ja olemas, sest nii kodune ja hoitud tunne on! Aga muidugi seal niimoodi koos joogat tehes ja hüpates ja mängides ärkab see kõik kohe ellu seal kaa veel ja annab sellise laengu, et jätkub terveks nädalaks. Nii et no ma ei kurda küll neljapäevahommikuti üldse.

Täiskuuaegne loodusekingitusesegadus lastejoogas

Täna on muideks täiskuu! Lugesin, et täiskuu ajal on eriti hea teha üks paastulembene sidruniveepäev. Seda lugesin ma hommikul, ühes käes sooja sidruniveega klaas. Sest ma joon seda praegu niikuinii igal hommikul enne sööki. Teate, seda tuleb ise proovida. Mina hakkasin seda jooma ja nüüd ma lihtsalt ei saa ilma selleta hommikut alustada. Kuidagi vist keha tunneb ära, et jaaa(!!!), seda ongi just vaja praegu. Pidavat see soe sidrunivesi puhastama keha öösel kogunenud mürkidest ja just nagu pesema kogu süsteemi läbi. Ja soojalt sellepärast, et noh, näiteks nõusid pestes on ka päris suur vahe, kas pesta külma või sooja veega. Soe vesi peseb kogu kräpi taldriku pealt palju ilusamini maha. (Ja noh, pole ime, et mu keha tunneb, et seda ongi vaja - kõik need eelmiste postituste kommid ja asjad... Need tuleb ju neutraliseerida.)

Igal juhul, õnneks ma lugesin edasi ja seal kirjutati veel, et kui ei taha sidruniveepäeva teha. siis vähemalt võiks tarbida kas ainult vedelikke või siis teha üks selline kergemat sorti toiduga päev, mille vahele juua palju sidrunivett. Näiteks puuviljapäev, ma mõtlesin. Mõte selles, et täiskuu ajal on kehal eriti võimsalt energiat ja kõik on kehas suures voolamises, nii et selle asemel, et seda head ja tugevat energiat seedimisele kulutada, võiks lasta tal hoopis sinu keha ja süsteemi uuendada ja parandada ja puhastada ja üldse heaks ja paremaks turgutada.

Nii ma siis otsustasin teel koju, et ma ei lähe mitte sinna sushikohta endale lõunat tooma, vaid hoopis poodi, kust ma ostsin omale ühe toormahla ja suure pomelo (mis näeb välja nagu täiskuu ju!). Kuna lapsed on täna jagunenud lasteaia ja vanaema vahel, siis on see justtäpselt see õige päev sellist asja teha!

Lõuna

Ma lugesin veel, et täiskuu ajal on soovitatav  üldsegi vältida suhtlemist teiste inimestega, kuna kõikide energiad on siis võimendnud ja võib tekkida selliseid tarbetuid konflikte. Kõige õigem oleks loomulikult kodus mediteerida. Aga see on niikuinii lahendus kõige puhul. Ma lähen teen kohalikele lastele joogat kohe, nii et mul on selle osaga ka päris eeskujulikult täna läinud. Noh, muidugi seda suhtlemise vältimise osa ma pigem ei täida, sest võrreldes eilsega ma ikka suhtlen täna sada korda rohkem. Aga kuna ma räägin täna tundides ka niikuinii joogast ja täiskuust, siis on vist kaa okei.

Aa, ja ma käisin täna korra Kristiinest läbi, et tuua üks raamat ja osta kleeplinti, aga kleeplindi asemel ostsin omale Tigerist nelja euro eest hoopis viisaastakupäeviku ehk five-year diary. See on selline lahe asi, mida ma ka Rahva Raamatus kohtasin ükspäev, aga seal maksis see umbes kolm (kui mitte neli) korda rohkem. Ja kuna ma siis ei olnud seal mitte sellepärast, et endale igasuguseid toredaid asju osta, siis ma jätsin ta poodi. Ja õigesti tegin, tuleb välja, sest nüüd sain ma sama asja neljakaga. Ja see on minu meelest isegi stiilsem ja kaunim (kas ma mainisin, et puhta muidu saadud kaa, jah?) oma kuldsete (nagu kuu) leheäärte ja tumesinise (nagu taevas) kaanevärviga. Lihtne ja kaunis ja sisu hakkan looma ma ise! Aga päeviku suurem ja lahedam mõte seisneb selles, et iga kuupäeva kohta on oma leht ja seal on viis lahtrikest, nii et viis aastat järjest igal aastal kirjutan ühte lahtrisse selle päeva parimad või meeldejäävaimad või olulisimad või südamelähedaseimad palad. Ja siis lõpuks näen, kuidas elu muutub viie aastaga. Või ei muutu. Või kuidas muutub. See igal juhul tundub väga intrigeeriv ja kui ma peaksin viie aasta pärast siin ikka kirjutama oma 7-11-aastastest lastest ja emaksolemisest ja elust, siis ma kindlasti tulen ja näitan teile (loodetavasti uhkusega), kuidas ma olen päevikut täitnud ja milliseid uhkeid järeldusi selle sisu kohta teinud.

Lisasin tänasesse veel praegu: "Eriti meeldiv lastejooga Viimsis, kus tegime koos võimsat täiskuumeditatsiooni ja mõtlesime end pinocchioteks" ja "I feel my fruitpower!". Kuidas sinna üldse kõik ära peaks mahtuma?!

Imelist täiskuuööd teile! Jooge sidrunivett! Ja kes jaksab, võib minuga jagada, mida toredat täiskuu veel endas peidab ja milliseid ürgseid tarkusi selle kohta teada võiks! Sest me läheme ju homme naistega lõunapealinna ja me küll viiks raudselt seal hea meelega mõnd täiskuurituaali läbi ju (kui selleks ei pea väga kauaks kuhugi õue minema, sest nii külm on ju)!

P.S. ma kuulan praegu taustaks sümboolselt sellist asja nagu Relaxing Nature Sounds "Full Moon by the Lake". Ja kohe lähen teen lastele ühe täiskuumeditatsiooni ka peale. Ma olen päris vähe täiskuulainel!

No comments:

Post a Comment