Sunday, January 28, 2018

Täiesti pühapäevalik pühapäev (28.)

Tänane pühapäev oli tõesti nagu mingi kodune idüll siin! Ja sellist pole ammu olnud, sest me tavaliselt käime pühapäeviti linnas tantsutundides ja ajame muid asju. Mitte et see ei annaks idüllile veel omakorda juurde, aga lihtsalt, täna oli selline korralik kodune idüll. Kuna siin osad veel tatistavad ja vahepeal kurdavad kõrvavalu, siis ei julge me õue minna. Ja nii me siin tegime pannkooke ja mängisime lauamänge ja vaatasime multikaid ja ekstreemsuusatajaid, sorteerisime Kolmese väikseksjäänud riideid (väike minimalismivõit - jälle kaks sahtlit tühjad!), mis ühtlasi andis kinnitust, et ta ikkagi vist kasvab ka. Ja siis osad joonistasid, osad käisid trennis, osad tegid suppi ja kaerahelbeküpsiseid, osad lasid tantsul tulla ja siis läksid osad magama. Ja osad vaatasid veel natuke sarja "Suured väiksed valed". Segamatult! Minu meelest kõlab nagu ei oleks päris. Aga oli! No öeldakse ju, et kõik on siin ilmas tasakaalus. Ilmselt see pühapäev oli mulle selle eilse öö eest. Tänks!

Inspireerituna muusikaauhindadest ja tõdemusest, et ma pole eesti muusikal piisavalt silma peal hoidnud ja seetõttu olen igasugusest heast värgist ilma jäänud, tegin Spotifys endale listi "Eestikas", kuhu panin igast head ja paremat ja mida nüüd siin mitu päeva naudin. Eriti Pur Muddi, Iirist ja Miljardeid. Ja muidugi NOEPi. Ja Frankie Animali natuke. Ja Kali Briisi. Ja teisi mõnusaid. Mind on alati eesti muusika tõmmanud, sest siin tehakse ikka nii head ja mitmekülgset kraami. Ja kontserdid on lähedal ja kõikide muusikute lood ja elud on siinsamas lähedal. Ja nii põnev on ju jälgida, millest ja kuidas kellegi muusika sündinud on. Seega on Eesti Laul ka alati üks kirss minu eesti muusika tordil, sest seal on selline mõnus läbilõige praegu toimuvast ja tavaliselt on mul pärast mitu uut lugu pleilistis ka.

Lõpetuseks hetk meie tänasest pühapäevaidüllist eesti muusikaga köögis keset küpsisetegu.


No comments:

Post a Comment