Thursday, January 18, 2018

Müstikamõtisklused (18.)

Ma olen üldiselt vist hommikuinimene. Aga seda mitte jaanuaris. Jaanuaris olen rohkem (polaar)ööinimene. Sest hommikuti ülestõusmine on ikka praegu üks raskemaid asju. Nagu maratoni jooksmine igal hommikul - tohutu tahtejõuga tuleb sellest läbi tulla ja lõpuni minna. Ja teha see otsus, et ma tõesti nüüd ajan end üles ja lähen voodist välja ja siis päriselt ka teen seda kõike. No ja see ei ole ainult hommikuti nii, ikka päeval tuleb ka mõningaid maratone joosta ja end motiveerida igasuguseid asju tegema. Igakord peale pingutust saab end puhkamisega (ja raskematel hetkedel ka ikkagi śokolaadiga) premeerida ja siis tuleb alustada järgmise maratoniga. Ja samas, kui juba algus saab tehtud, siis on kõik kaunis, lihtsalt see pealehakkamine on see, mis seda jõudu vajab.

Lugesin ka täna, et jaanuar ollagi üks keerulise energiaga kuu ja sellest tulebki lihtsalt läbi tulla. Joosta ära see maraton ja siis saada auhinnaks pikemad päevad ja kevad! See natuke aitab küll edasi minna!

Kuu lõpus on sinine täiskuu, ehk juba teine täiskuu sel kuul. Ja veel lisaks kõigele on siis ka kuuvarjutus. Sel ajal tuleks visualiseerida oma õnne ja rõõmu ja unistada ja sellise kuu jõud ja energia toetavad su unistusi ja sind nende täideviimisel pool aastat kuni aasta peale. Jap. Nii oli kirjas. Et kõigesse, millest siis unistad, pead ka ise panustama. Aga et see võimas energia on mõistlik endale appi kutsuda  ja temaga koostööd teha. Ja hea on juba praegu hakata unistama ja oma unistuste elu visualiseerima, et täiskuu ajal, 31. jaanuaril oleks juba Sulle selge, millised asjad kuuvalgele tuua ja mille taha see kuujõud kutsuda.

See kuuteema on üldse nii põnev ja müstiline ja kõik müstiline kutsub mind alati kaasa. Mingi tundmatu ja silmale nähtamatu maailm, mis aeg-ajalt end reaalsusega kokku segab. Ja teate, mina leian ikkagi väga palju kokkulangevusi ja sarnasusi samas tähtkujus sündinud isikute puhul. Ja riielge kui tahate - ma usun, et tähtede seis on üks oluline faktor elus üldse. Nagu ka kuuseis. Ma ei mõista kõike seda lõpuni, aga sisetunne ja kogemused muudkui toovad väikeseid kinnitusi, et mingi tõepõhi nendel on mingil seletamatul põhjusel. Seega, ma jätkan inimeste tähtkujude arvamist ja sarnasuste ja erinevuste otsimist ja analüüsimist selle pinnalt ka. Ma ei arva, et need horoskoobid, mida siin lehtedes iga päev tähtkujude käekäigu kohta kirjutatakse, oleks need, mida lõpuni tõepähe võtta, sest seda on ju kuulda olnud, kuidas päevahoroskoope pannakse toimetustes kirjutama kas uued tulijad ehk lihtsalt keegi, kes viitsib või kellel ei jää muud üle, sest ta ei julge vastu hakata. Aga need horoskoobid, mille astroloogid on koostanud või koostavad inimestele nende sünniaja ja kellaaja järgi lähtudes sünnihetke tähtede ja planeetide seisust, need kuidagi klapivad. Näiteks võin ma päris lihtsasti ära tunda inimese, kes on minuga samast tähtkujust ehk siis Kalade tähtkujust, aga ka inimese, kes on mõnest teisest tähtkujust, mille esindajaid mu teele rohkem sattunud on. Neis on nii palju ühiseid jooni ja omadusi ja äratuntavat ja kokkulangevat sisu.

Hea on mainida, et Kalade tähtkujust inimesed on kõige suuremad müstikafännid eveeer (oi, kindlasti on mitmeid Kalasid, kes tahaks vaielda, aga enamasti on see nii küll, kui nad seda just enda puhul eitada ei taha. Ja muidugi kinnitavad erandid reeglit)! Ja ausõna, ma ei ole seda sellepärast, et tähtkuju käsib. See päriselt kaa huvitab mind kõik juba lapsest peale. Muinasjutud, hinged ja nõiad ja võlurid ja haldjad ja tähtkujud ja teised maailmad ja elu peale surma ja... Mu sees on nagu üks Hallo, Kosmos 24/7! Sest see on ju üle mõistuse huvitav kõik, sest keegi ei oska neid asju päriselt seletada ega kinnitada ega lükata ümber nendega seonduvat inffi, teooriaid. Ja alati on inimesi, kes räägivad oma müstilistest kogemustest ja keegi ei või teada, kas ja kui palju on seal tõtt. Ja noh, eks see vaimne või alternatiivne maailm tõmbab mind ka just seepärast. Et selles on nii palju seletamatut ja seal on kõik võimalik.

Siin on muidugi see nüanss ka, et kesiganes neid horoskoope ka ei kirjutaks - kui mulle satub pihku mõni päevahoroskoop ja ma loen seda, siis oli see mingil põhjusel vajalik. Just seda just sel hetkel lugeda. Nagu kõikide asjade ja inimestega elus, mis mu teele satuvad. Millegipärast just sel hetkel, et millestki märku anda. Ja oma asi siis, kas ma loen sellest midagi välja või lähen edasi ja saan neid märke mujalt seni kuni ma pihta saan, mida nad mulle öelda tahavad. Sama lugu igasuguste kaartidega - see juhuslik kaart (taimekaart või ingllikaart või üldse ruun või kristall), mille sa võtad, tahab midagi öelda, sest muidu poleks just see eksemplar just siis tulnud! Ja selleks, et aru saada, mida siis ta öelda tahab, selleks tuleb appi intuitsioon ehk kuues meel, mis aitab sisetunde abil aru saada, kas ja mis parasjagu õige või kahtlane tundub.

Selline müstiline lugu teile täna öösel. Ma jäin enne magama, tühi postituseleht ees ja nüüd, kell 2 sai siia otse peale tukkumist selline postitus. Nutke või naerge. Või ärge tehke midagi.



No comments:

Post a Comment