Thursday, January 25, 2018

Inimesed (25.)

Numeroloogiliselt on aasta 2018 suurepärane aasta sellise pärisiseenda avastamiseks ja igasugused vaimsed suunad on hästi toetatud. Samal ajal on igasugune vastutöötamine oma sisetundele väga kurnav ja ei vii tegelt kuhugi, Ja sel aastal hakkavad inimesed aina rohkem otsima just seda oma tõde ja teed ja asju. Ja ma just siin täna mõtlesin, et ma täiesti reaalselt näen ja tunnen, kuidas päriselt inimesed ongi aina avatumad igasugustele sügavamatele eneseotsinguteemadele ja praktikatele ja lähenemistele. Lihtsalt. Inimesed minu ümber. Ja ka need, kelle puhul ma enne pole üldse sellist tendentsi täheldanud. Et mingid teemad, mis mulle tunduvad sellised, et ma pigem niimoodi niisama ei puuduta neid seltskondades, kus ma tean, et need ei resoneeru, kerkivad juba hoopis täiesti ise vestlustes üles. Niimoodi, et keegi teine algatab need ja siis tekib vestlus ja minu üllatuseks inimesed reaalselt tahavad sellistel teemadel rääkida ja arutleda. Niimoodi spontaanselt, isegi meesterahvad. Ma ei tea, võib olla on asi selles, et ma panen enda ümber tähele just selliseid inimesi, sest ma ise olen selles teemas igatpidi sees (nagu lapseootel emad panevad tähele teisi lapseootel emasid rohkem). Aga ma pigem ikkagi kaldun tundma, et seda on kuidagi õhus ka. Seda uudishimu ja avastamiskirge ja vaikselt hiilivat arusaamist, et kõik algabki tegelikult iseendast. Ja kõik väline, need piirid ja muud asjad on selle peegeldus. Ja kui suur jõud on suhtumisel ja mõttel ja sõnal ja kui toetatud me tegelikult elus oleme. Kõik on võimalik, kui olla avatud ja aus ja elada otse südamest.  Ma näen seda nii pisikeste lastejoogas kui suuremate laste joogas kui suurte inimeste joogas ja üldse inimestega suheldes.

Igal juhul teeb see tunne mind nii rõõmsaks! Käisime muusikaauhindadel ka ja seal nägin kuidagi rohkem pärisinimesi, kui ma enne olen näinud sellistel suurtel avalikel üritustel. Noh, nagu selliseid omanäolisi ja vabasid ja kuidagi mingi sisemise kindlusega inimesi, kes ei vajagi niivõrd sellist välist hiilgust, sest sees on kõik olemas. Päris imetlusväärne!



No comments:

Post a Comment